Teetkö markkinointia itse ja kaipaat näkemystä sen kehittämiseen? Tarvitsetko kiireapua markkinoinnin käytännön tekemiseen?
Ennen oman yrityksen perustamista toimin vuosia B2B-yrityksen markkinointikoordinaattorina ja sain arvokasta kokemusta kaikista markkinoinnin osa-alueista. Omien projektieni kautta pysyttelen ajan tasalla somekanavien uusista ominaisuuksista ja näen, mikä sisällöntuotannossa toimii ja mikä ei.
Osaan auttaa erityisesti näissä aiheissa:
MARKKINOINNIN SUUNNITTELU
Miten sisältöideat muutetaan suunnitelmaksi? Miten markkinoinnin kokonaisuutta hallitaan? Mitä kannattaa tehdä ja mitä jättää tekemättä?
ORGAANINEN SISÄLLÖNTUOTANTO
Miten sosiaalisessa mediassa saa näkyvyyttä ilman maksettua mainontaa? Miten verkkosivuille saa lisää kävijöitä? Miten tehdään aidosti kiinnostavaa sisältöä?
SOSIAALINEN MEDIA
Miten somekanavat toimivat ja mitä niissä kannattaa tehdä? Olen erikoistunut Instagramiin, LinkedIniin ja Youtubeen, mutta opastan myös muiden kanavien peruskäytössä.
TAPAHTUMAJÄRJESTÄMINEN
Mitä kaikkea pitää muistaa, kun järjestää yritystapahtuman? Millainen on toimiva tapahtumaviestinnän perusrunko? Miten tapahtumaa voi markkinoida?
VERKKOSIVUT JA BLOGIT
Miten verkkosivuista saa käyttäjäystävälliset ja selkeät? Millaista sisältöä yritysblogiin kannattaa tuottaa? Miten WordPress-julkaisujärjestelmää käytetään?
VIDEOTUOTANTO
Miten itse tehdyistä videoista saa ammattimaisemman näköisiä? Miten videoita voi hyödyntää markkinoinnissa tai asiantuntijabrändin rakentamisessa?
Projektista riippuen hinnoittelen palvelut kiinteästi tai työskentelen joustavasti tuntihinnalla.
Mietityttääkö markkinointi?
Täytä lomake niin olen sinuun yhteydessä. Lomakkeen lähettäminen ei sido mihinkään.
Artikkelikuva: Aila Ruoho